11.1.2018 12:22

K-Raudan oma tuotemerkki Cello ja bloggari Jutta Karihtala ovat solmineet sisustuspainotteisen yhteistyön tälle vuodelle. Cellon tuotteet puhuttelevat vahvalla visuaalisuudellaan ja funktionaalisuudellaan. Haluamme inspiroida ihmisiä kokeilemaan uutta ja toteuttamaan ideoitaan. Blogiyhteistyö tarjoaa tähän hedelmällisen alustan.

Jutta tuo ajankohtaisella ja raikkaalla tavalla vuoden mittaan esiin blogissaan ja some-kanavissaan Cellon tuotteita ja antaa inspiroivia sisustusvinkkejä, joissa Cello on mukana. Jutan blogin lukijakunta koostuu 25–40 -vuotiaista naispainotteisista kodin sisustajista, se on mitä mainioin kohderyhmä myös Cellolle.

Tänä vuonna Jutta käsittelee Cellon tuotteiden kera muun muassa seuraavia teemoja: trendikäs ruusukulta ja Cellon uudet sisustussprayt, toimiva ja kompakti kylpyhuone, inspiroiva työhuone, terassiprojekti mökillä ja muita kiinnostavia aiheita. Jutan tekemät nostot jaetaan myös Cello-somekanaviin, joten kannattaa seurata Celloa sekä Juttaa.

Jutta on muotoilija, sisustusstailaaja, yksityiskohtien rakastaja, tee-se-itse-projektien toteuttaja ja ennen kaikkea intohimoinen sisustaja. Hän kirjoittaa ja kuvaa sisustusjuttuja omaan Oblik-blogiinsa jakaa inspiraatiota some-kanavissaan.

Seuraa Jutan blogia: http://www.oblik.fi
Sekä some-kanavia:
https://www.instagram.com/oblik.fi/
https://www.facebook.com/oblik.fi/
https://fi.pinterest.com/oblik_fi/

Seuraa Cellon kanavia:
https://www.instagram.com/cello_suomi/
https://www.facebook.com/Celloinfo
https://www.k-rauta.fi/cello


Lisätietoja:

Tarja Viilola
Brand Manager Cello, PROF, FXA
tarja.viilola@kesko.fi