K-Rauta-hero-banner

Tuotteet ja tilaaminen K-Raudan verkkokaupasta

Tuotteet ja hinnat

Miten tuotteen hinta voi vaihdella myymälässä ja verkkokaupassa?

Tuotteiden hinnat saattavat poiketa toisistaan verkkokaupassa ja K-Rauta-myymälöissä. Myymälän hinnan voit tarkistaa klikkaamalla tuotesivulla ”myymäläsaatavuus” -linkkiä. Ostaminen verkkokaupassa tapahtuu aina verkkokaupan hinnalla.

Missä ostosten vaiheessa alennus näkyy tuotteen hinnassa?

Suuri osa verkkokauppamme alennuksista näkyy jo tuotteita selatessa. Osa alennuksista näkyy automaattisesti siinä vaiheessa, kun siirryt ostoskoriin. Plussa-tarjouksien hyödyntämiseksi sinun täytyy syöttää ostoskorissa K-Plussakortin numero, jotta saat Plussa-tarjoukset käyttöösi.

Mikäli käytät alennuskoodia, näkyvät tuotteiden alennetut hinnat ostoskorissa alennuskoodin syöttämisen jälkeen.

Sisältävätkö tuotteiden hinnat arvonlisäveron?

K-Raudan verkkokaupan tuotteet sisältävät arvonlisäveron ja kaikki verkkokaupassa esitetyt tuotteet ilmoitetaan arvonlisäverollisina.

Kuinka kauan tarjoukset ovat voimassa?

Tiedon tarjoushinnan voimassaoloajasta löydät tuotesivulta tarjoushinnan alta.

Miten tarkastan haluamani tuotteen saatavuuden?

Tuotteiden saatavuus verkkokaupassa esitetään tuoteryhmä- ja tuotesivuilla liikennevaloilla. Jos liikennevalo on vihreä, voit tilata tuotteen verkkokaupasta. Jos valo on keltainen tai punainen, kannattaa tuotteen saatavuus tarkastaa suoraan lähimmästä K-Rauta-myymälästäsi. Kaikkien K-Rautojen yhteystiedot löydät täältä.

Tuotteiden myymäläsaatavuuden voit tarkistaa verkkokaupassa tuotteen yhteydestä avautuvan listauksen avulla. Voit myös valita itsellesi suosikkimyymälän, jonka myötä näet valitsemasi myymälän saatavuuden oletuksena selauksen yhteydessä. Huomioithan, että myymäläsaatavuudet saattavat vaihdella nopeasti, joten yksittäisten saldojen kohdalla suosittelemme varmistamaan saatavuuden myymälästä.

Tuotteiden toimitettavuus

Mikäli tuote ei ole toimitettavissa, huomaathan, että tuote voi kuitenkin olla ostettavissa verkkokaupastamme myymälänoutoon. Myymäläkohtaisen saatavuuden pystyt tarkastamaan tuotekortilta klikkaamalla Nouto myymälästä –painiketta

Lisätietoa tuotteiden toimitettavuudesta löydät tilaus- ja toimitusehdoistamme.

Milloin voimme toimittaa postipakettina?

Toimitamme pakettitoimitukset keskitetysti valituista K-Rauta-myymälöistä. Tämän johdosta emme välttämättä voi tarjota kaikille tuotteille toimitusta Postipakettina, Matkahuollon tai DB Schenkerin toimituksena, vaikka tuotetta löytyisikin jostain K-Raudan myymälästä.

Miksi tilauksessa saattaa olla useat toimituskulut?

Asiakaspalautteen perusteella olemme halunneet tehdä toimituskulumme läpinäkyväksi ja tämän johdosta ostoskorissa tilauksellesi saattaa muodostua useat toimituskulut, mikäli eri tuotteet joudutaan lähettämään useasta eri varastosta. Jos tilauksesi sisältää tuotteen, jonka toimituskulut ovat korkeat, voit helposti vielä ostoskorissa muokata tilaustasi vaihtamalla korkean toimituskulun tuotteen toiseen tai tilaamaan sen erikseen ilmaisella myymälänoudolla.

Voiko kauppojen välillä siirtää tuotteita?

Toistaiseksi emme tarjoa myymälöiden välisiä tuotesiirtoja.

Voinko ostaa ilmalämpöpumpun ilman asennusta?

Mikäli ostat ilmalämpöpumpun ilman asennuspalvelua, valmistauduthan tuotteen noudon yhteydessä osoittamaan, että pumpun asentaa Tukesin hyväksymä ammattilainen. Tulosta tästä ilmoitus pätevöidyn asennusliikkeen käytöstä ja pyydä siihen asentajan allekirjoitus ennen kuin noudat tuotteen. Listan pätevöidyistä asennusliikkeistä löydät Tukesin verkkosivuilta.

Tilaaminen K-Raudan verkkokaupasta

Tuotteen hakeminen verkkokaupassa

Voit hakea verkkokaupasta tuotteita tuotteen nimellä, tuotemerkillä sekä tuotenumerolla tai EAN-koodilla.

Hakutulossivulla voit suodattaa tuotteita niiden ominaisuuksien, esimerkiksi tuotteen värin tai materiaalin perusteella.

Tuotteen lisääminen ostoskoriin

Kun olet valinnut haluamasi tuotteen, voit lisätä sen ostoskoriin tuotesivulta.

Kun haluat lisätä tuotteen ostoskoriin tuotesivulla, voit tehdä niin klikkaamalla ”Lisää ostoskoriin” -painiketta sen ollessa oranssi.

Ostoskori

Verkkokaupan ostoskorissa ovat tilauksella olevat tuotteet ja niiden yhteishinta, tilaukselle käytössä olevat toimitustavat sekä toimitustavan valinnan jälkeen tuotteiden lopullinen toimitushinta. Ostoskorissa voit myös lisätä tai vähentää tilattavia tuotemääriä. Löydät ostoskorista myös tiedon käytössä olevista maksutavoista.

Turvalliset luottokortti- ja verkkopankkimaksut sekä lasku ja erämaksu Voit maksaa ostoksesi turvallisesti Visa- tai MasterCard-korteilla sekä yleisimmissä verkkopankkipalveluissa. Verkkokaupassamme voit maksaa POP Pankin, Aktian, Säästöpankin, Handelsbankenin, Danske Bankin, OP:n, Nordean, S-Pankin ja Ålandsbankenin verkkopankeissa.

Maksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin palvelussa.

Voit maksaa myös ostoksesti joustavasti verkkokaupan laskulla tai erämaksulla.

Tilauksen jälkeen

Voit seurata tilauksen etenemistä tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetyn toimitusvahvistuksen linkistä. Saat toimitusvahvistuksen tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun tilaus on pakattu ja valmiina toimitettavaksi

Jos sinulla on kysyttävää tilaukseen liittyen, otathan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun [email protected]

Jos tilasit tuotteelle myymälänoudon ja sinulla on kysyttävää noutoon liittyen, voit olla yhteydessä suoraan kauppaan. Kaikkien K-Rautojen yhteystiedot löydät täältä.

Tilauksen peruminen

Jos muutit mielesi, etkä haluakaan tilaamiasi tuotteita, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0800 90 900.